Останні новини

"90 секунд інтервалу - не гордість, а необхідність": у метрополітені кажуть про перенавантаження станцій

Пандемія коронавірусу призвела до того, що завантаженість Київського метрополітену впала до 40% від максимально можливого пасажиропотоку. Однак у Києві і надалі один з найвищих показників пасажиропотоку у Європі. Мінімальний інтервал між станціями – 90 секунд в пікові години. І не наша гордість, а критична необхідність у розбудові метрополітені.

Про це під час онлайн-конференції заявила заступник начальника метрополітену Наталія Макогон.

"У нас є технічна здатність інтервалу. У нас мінімальний інтервал – 90 секунд в пікові години. І це не наша гордість, а критична необхідність, тому що навіть при тому, що пасажиропотік впав, він залишається досить високим. Є такий фактор завантаженості, коли пасажиропотік ділиться на кількість станцій. Він у нас один з найвищих в Європі точно. Серед середніх метрополітенів ми будемо в топі, тому що тієї кількості станцій, які є в Києві, не вистачає", - сказала вона.

Пандемія коронавірусу призвела до того, що завантаженість Київського метрополітену впала до 40% від максимально можливого пасажиропотоку.

"Зараз конкретно пасажиропотік впав, пандемія, людей їздить менше. Ми не завантажені відсотків на 60, можна ще дозавантажувати. Але до пандемії метрополітен працював на 90%. При можливості перевезення 2 мільйонів пасажирів ми в деякі пікові моменти – засипало снігом, люди залишили машини та прийшли всі в метро - ми перевозили 1,7-1,8 мільйона, і це дуже відчувалося", - додала Макогон.

При цьому вона додала, що для столичного метрополітену все ще критичною є проблема будівництва нової гілки, щоб розвантажити експлуатовані 52 станції.

Нагадаємо, кияни звернулися до Київської міської ради, щоб побудувати станцію метро "Севастопольська площа". Зазначається, що це було заплановано ще декілька років тому. 



Вийти в ефір
02.12