Останні новини

Facebook і Gucci подали спільний позов через продаж підробок у соцмережі

Міжнародна компанія використовувала облікові записи у Facebook, за допомогою яких сприяла продажам підробок італійського бренду.

Компанія Facebook та американська філія італійського модного дому Gucci подали спільний судовий позов проти голови міжнародного підприємства, яке виробляє контрафактну продукцію.

Про це повідомляє Kyiv Live з посиланням на сайт Facebook.

"Сьогодні (26 квітня - ред.) Facebook і Gucci подали спільний позов проти очільника міжнародного підприємства з виробництва контрафактної продукції", - йдеться у відповідній заяві, розміщеній на сайті.

Позов подано до окружного суду США по Північному округу штату Каліфорнія за порушення умов Facebook та Instagram і порушення прав інтелектуальної власності Gucci.

"Звинувачуваний використовував кілька облікових записів Facebook та Instagram, щоб ухилитися від примусових заходів Facebook та продовжувати сприяти продажу підроблених продуктів Gucci", — йдеться у повідомленні.

Зазначається, що умови Facebook та Instagram суворо забороняють порушення прав інтелектуальної власності, включаючи продаж або рекламу підроблених товарів. Відповідно до цих умов, Facebook та Instagram запровадили надійні заходи, включаючи глобальну програму попередження та видалення, жорстку політику повторного порушення.

"Цей судовий процес — перший у своєму роді для Facebook і Gucci — є природним наступним кроком у розвитку нашого партнерства", – наголосили в компанії Facebook.

У компанії заявили, що планують продовжувати спільні зусилля у боротьбі з підробками.

Нагадаємо:

  • Instagram та Facebook почали тестувати можливість для користувачів приховувати лайки до своїх постів. Подібний експеримент у соцмережах проводили минулого року.
  • Американська компанія Facebook планує прокласти два нових кабелі по дну Тихого океану, щоб поліпшити інтернет. Вони мають збільшити пропускну здатність інтернет-з’єднання між Північною Америкою та Азією.
  • Розробники соціальної мережі Facebook представили нові функції, за допомогою яких користувачі зможуть самостійно визначати, хто може коментувати їхні пости і який контент має демонструватися в їх стрічці.

Більше оперативних новин шукайте в Telegram Новини Live. А от бекстейдж та життя каналу без прикрас можна побачити в Instagram. Прямі трансляції та цікаві гості вже чекають на вас у Facebook. P.S. Tik Tok в нас також є!

Вийти в ефір
16.05