Останні новини

"Падає, падає київський міст": експерт пояснив, що робити з аварійними столичними мостами

Найболючішою темою останніх днів став аварійний стан однієї з головних артерій Києва - мосту Патона. Коли ж киянам чекати його ремонту?

На це та інші містобудівні питання Kyiv Live шукав відповіді в експерта-архітектора Ігоря Пономаренка.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Jmfa5ecRKPg" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

"Стати до його ремонту наразі неможливо, це дуже складний ремонт. Це перший цільнозверний міст у Європі. Він увесь працює як єдина конструкція. Проєкт має бути дуже складний для його реставрації. Він мав розроблятися ще 10 років тому", - вважає експерт.

На думку Пономаренка, усі проблеми з мостом Патона можна вирішити просто побудувавши ще пару.

Свої роздуми з приводу Подільсько-Воскресенського мосту архітектор висловив так:

"Я не думаю, що він щось вирішить. Якщо ви навіть 20-смуговий міст збудуєте, а він буде втикатися у вузенькі вуличкі, то просто "пробки" починатимуться там. На Троєщину треба зробити нормальний громадський транспорт".

Стосовно мосту метро, експерт резюмує, що за простою логікою річ, побудована 60 років тому і яка стояла неремонтованою більше 30 років - аварійна. А тим більше, не пристосована для такого навантаженого трафіку.

"Треба щось робити не в останній момент, коли все уже рухнуло, як Шулявський міст рухнув, а треба було щось робити за кілька років до того", - вважає Пономаренко.

Нагадаємо, "накручування" пробігу на автівках відтепер може каратися штрафами. Наприклад, заробляння на таких маніпуляціях коштуватиме 34 тисячі гривень. Kyiv Live дізнався у Влада Антонова, автора пабліку "dtp.kiev.ua", що це означатиме для наших водіїв та які сценарії нам обіцяє.

Вийти в ефір