Останні новини

"Де у вас можна вставити собачку": "Укрзалізниця" опублікувала найабсурдніші запити до контакт-центру

Зазначається, що загалом у компанії отримують до 410 тисяч запитів на "гарячу лінію" щороку

Де можна "вибанятися" або "посмажити крильця" - такі питання іноді ставлять фахівцям... із залізничних перевезень. "Укрзалізниця" опублікувала перелік найкумедніших запитів, які отримує контакт-центр перевізника. 

Про це повідомляє Kyiv Live із посиланням на Facebook-сторінку "Укрзалізниці".

Читайте також: Свята та вихідні у березні: скільки будуть відпочивати українці

Укрзалізниця.jpg

Фото pravda.com.ua

Зазначається, що щороку контакт-центр "Укрзалізниці" отримує приблизно 410 тисяч дзвінків, іще втричі більше запитів надходять до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів. Серед цілком серйозних питань щодо, наприклад, розкладу потягів користувачі іноді запитують кумедні, часом абсурдні речі:

  • "Де у вас можна вставити собачку?
  • Чи можна у вас вибанятися?
  • Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?
  • Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?
  • Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою.

Нагадаємо: 

Більше оперативних новин шукайте в Telegram Kyiv Live. А от бекстейдж та життя каналу без прикрас можна побачити в Instagram. Прямі трансляції та цікаві гості вже чекають на вас у Facebook. P.S. Tik Tok в нас також є!

Вийти в ефір
14.04