Явка та порушення
Явка у Києві станом на 13:00
Явка у Києві станом на 13:00
16 %
Порушення у Києві станом на 13:00
Порушення у Києві станом на 13:00
198

Останні новини

Експерт розповів, хто відповідальний за якість доріг у Києві: подробиці

"Київавтодор" - це компанія, яка виконує дорожні роботи в Києві й вона контролюється КМДА. Укравтодор здійснює політику на дорогах державного значення. Зокрема, на тих дорогах, які з'єднують великі населені пункти.

Про це зазначив експерт Офісу підтримки реформ при "Укравтодорі" Павло Кушнірук в коментарі телеканалу Kyiv Live.

"Вони мають у своєму підпорядкуванні в кожній області службу автомобільних доріг. Також є служба автомобільних доріг у Київській області. Великі міста, а також інші області центри мають власні підприємства або організації, які здійснюють обслуговування, виробництво або ремонт вуличної мережі  в своїх містах. Ці організації підзвітні міській владі, а не "Укравтодору". І вони здійснюють управління вуличною мережею у відповідному місці", - зазначив Кушнірук.

Він наголосив, що за ями та погані дороги за межами населеного пункту скоріш за все відповідає "Укравтодор". За вулиці в місті - міська рада або відповідна організація, за міжбудинковий проїзд - житлово-експлуатаційна компанія.

Кушнірук також зазначив, що засновником "Київавтодору" є Київська міська держадміністрація.

<iframe width="640" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/wNDSPaBs-fE" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

"Якщо автомобільну дорогу зробили з порушенням технологій й таку дорогу прийняли й оплатили то її обов'язково потрібно переробляти. За рахунок коштів підрядника, який дає гарантію на таку автомобільну дорогу. Якщо виявиться, що були вкрадені кошти -  потрібно звертатися до правоохоронних органів", - додав експерт.

За словами Кушнірука, часто дороги переробляються за рахунок підрядника, якщо виконано з порушеннями. Тоді кошти бюджету міста не витрачаються.

Нагадаємо, до проблеми розбитих доріг входить пошкодження супутніх споруд - колекторів, пішохідних переходів та підземних споруд. Транспортний експерт Олександр Красноштан розповів, з чого мають почати будівництво доріг.

Вийти в ефір