Останні новини

І перед Папою не соромно: як географ зі Львова підкорив світові подіуми капелюшками пекарів

Нещодавно навіть Мадонна похизувалася кепкою від львів'янина у Instagram

Руслан Багінський - львівський дизайнер, який своїми головними уборами просто полонив Голлівуд. Мадонна, Ванесса Параді, а також Тіна Кароль та МОNATIK фанатіють від його капелюхів та балаклав. До прихильників аксесуарів додаються Катя Осадча, Надя Дорофеєва й обраниця мера міста, де народився Багінський. Не обійшли увагою вироби фешн-дизайнера і київські інфлюенсери - Сабіна Мусіна й Лєра Бородіна. Його модні новинки з брендовими літерами RB коштують по 200 євро мінімум.

Про це розповіли журналісти програми "Викриття" на Kyiv Live.

Читайте також: Мадонна ефектно позувала у капелюхах українського дизайнера

"Я не великий прихильник логоманії, але це те, що людям зараз потрібно", - якось зазначив дизайнер в інтерв'ю журналу Vogue.

Дорога до лого, яке стало відомим у світі моди, у Багінського почалася за два роки після закінчення школи. Лише два курси юнак провчився на факультеті географії університету імені Франка - він почав підробляти на зйомках місцевих фотографів та задумався над новими ідеями для головних аксесуарів.

Виявилося, що вдалий капелюшок часто був родзинкою фотозйомки, але у Львові їх було мало, тож Багінський почав виготовляти їх власноруч у старому капелюшному ательє. "Туторіали" підглядав у інтернеті.

Згодом на шляху майбутньої "грози стилю" з'явився син відомого коломийського художника Петро Ясинський. Економіст за освітою, він допомагав бренду розкрутитися, а батько Руслана став першим інвестором. Свій перший виріб продали усього-навсього за 500 грн - у десять разів менше сьогоднішнього цінника.

"На той час почав розвиватися Instagram. Я запропонував Руслану продавати капелюхи там. Спочатку це була просто розвага та трохи додаткових грошей, але коли клієнтів ставало все більше і більше, ми вирішили створити комерційний бренд", - згадує Ясинський в інтерв'ю виданню "Коломия Сьогодні".

Саме світ цієї соцмережі підкорила кепка-пекаря, створена Багінським - спочатку вона полюбилася українським зіркам, а потім її приміряли і світові інфлюенсери. Утім цьому передувала титанічна праця колишнього студента-економіста: він особисто зв'язувався із зірками, вивчав їхні смаки, пропонував надіслати "комплімент від закладу". Тут перемогою можна назвати супермодель, амбасадорку Dior, Беллу Хадід - після її появи на тижні моди в капелюху пекаря, бренд RB став беззаперечним хітом.

"Кожного сезону ми літаємо у Париж, там ходимо на вечірки світових брендів у капелюхах. Нас питають, що це за капелюхи - так ми і починаємо спілкуватися. Минулого разу ми познайомилися з Памелою Андерсон та Кірстен Данст", - додає Ясинський.

А ще більшою розкруткою для партнерів стало велике замовлення від стиліста самої Мадонни. На одному капелюху була вишита назва нового синглу співачки Beautiful Game. Але трудилися підприємці не покладаючи рук - строки були стислі і одна людина з команди навіть сама відправилася до Ліссабону з валізою аксесуарів. Зірка американської сцени вподобала шапки федора та канотьє. Зараз вони продаються у сотні світових магазинів. До того ж, лакмусовим папірцем бренду стали китайські підробки. Утім Багінський розширює лінійку - нещодавно він випустив прикраси для волосся.

Обідок з чорним бантом вже вподобала Олена Зеленська - його перша леді одягла на зустріч з Папою Римським. Сам же Руслан передав мільйон гривень лікарям Львівщини - на боротьбу з коронавірусом.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/gM8yVjHA_oE" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Нагадаємо:

  • Вже почалася весна і модницям так і хочеться вражати своїми образами. Британська експертка зі стилю Емілі Моктон запропонувала звернути увагу на клітинку - тренд повернули зіркові красуні.
  • Колекція осінь/зима 2021 вже заполонила подіуми Нью-Йорку. Багато в чому завдяки українському бренду Bevza нове життя отримують плісировані спідниці та "дідусеві" топіки.

Більше оперативних новин шукайте в Telegram Kyiv Live. А от бекстейдж та життя каналу без прикрас можна побачити в Instagram. Прямі трансляції та цікаві гості вже чекають на вас у Facebook. P.S. Tik Tok в нас також є!

Вийти в ефір
17.04