Останні новини

Кожен день - товари чи послуги від місцевих: відомі "піарники" на карантині вигадали акцію з підтримки дрібного українського бізнесу

Акцію з підтримки українського малого бізнесу організували засновники відомої піар-агенції Gres Todorchuk. Кожного дня вони купують товари та замовляють послуги для співробітників - від українських "малих" компаній.

Про це написала у Facebook співзасновниця агенції Ярослава Гресь.

Вона зазначила, що до 31-го грудня агенція буде продовжувати підтримувати малий бізнес.

"За 5 днів ми встигли замовити хот-доги у Яна Монастирського в Бістро Бістро, кекси у Good bread from good people, пекарні, де працюють люди з ментальною інвалідністю, приголомшливі Брауні у Veterano Brownie і сухофрукти всіх видів (найкласніша - сушена вишня!) у ще одного ветеранського бізнесу My food. Замовили квитки в Дикий театр і Чорний квадрат, а також Музей Третя о півночі, де екскурсії водять незрячі гіди", - написала Ярослава Гресь. 

126478546_3824947017523835_1359480873539595450_n.jpg

Агенція навіть закреативила й організувала спеціальну премію для співробітників, щоби замовити статуетки місцевого виробника. Премію назвали "2020. Ну і рік" і вручили за всіма правилами. 

"Вчора ми зрозуміли, що їжу, напої, одяг і аксесуари, квитки в театри і музеї, в теорії замовляють всі.

Але є сфери, які страждають особливо сильно. Під моїм постом з пропозицією розповісти про свої товари, написав Олександр Овчаренко, тато бренду Jolly Cups. Через те, що більшість змагань, церемоній, конкурсів відмінилися, у них дуже складно йдуть справи.

Ми подумали і вирішили замовити іменну нагороду для кожного нашого співробітника. Просто так, без приводу.

Чесно кажучи, раділи всі начебто отримали Оскар))

Дуже рекомендую вам спробувати для своєї команди!

Спасибі всім малим бізнесам, які гребуть проти течії, не здаються, не впадають у відчай, несамовито вірять в свою справу.

Прорвемося!" - написала Ярослава.

126804963_3824947157523821_5363633053539355625_n.jpg

"Свою статуетку отримали всі. В пам’ять про буремний 2020 рік..."- написав на сторінці Олександр Тодорчук. 

Раніше ми писали, що бренд молодіжного одягу випустив колекцію креативних сумок із залишків минулих сезонів. Сумки виготовляють із трусів і шкарпеток.

Вийти в ефір
25.11