Останні новини

Купити в Telegram: Укрзалізниця запустила чат-ботів у месенджерах для продажу квитків

Тепер для купівлі квитка на поїзд не треба шукати сайти - можна один раз підписатися на чат-бота в Viber чи Telegram і користуватися всіма благами інтернету

Тепер для купівлі квитка на поїзд не треба шукати сайти - можна один раз підписатися на чат-бота в Viber чи Telegram і користуватися всіма благами інтернету. Компанія-перевізник Укрзалізниця запустила таку послугу 12 січня. Щоправда, замовлення доступне поки що тільки для поїздів класу Інтерсіті та Інтерсіті+. За словами представників, потенціал послуги буде поступово збільшуватись, щоб через бота можна було замовити квитки і на інші потяги.

Про це повідомляє  Kyiv Live із посиланням на пресконференцію з нагоди запуску чат-бота.

Як оплатити квиток

Зараз користувачі месенджерів Viber і Telegram можуть замовити квиток, використовуючи платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments. Оплата також може бути здійснена і за допомогою звичайної платіжної картки через редірект.

В компанії повідомили, що проект реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та Укрзалізниці – компанією Middleware Inc. (США) – на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine. Middleware вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. 

Можна заздалегідь перевірити наявні місця

"Скажімо, ви десь з друзями в кафе вирішили поїхати до Карпат і чули, що Укрзалізниця запустила "лижний" експрес до Карпат, отже перевіряєте, чи є місця, чи ні - в Viber або Telegram. Ми також будемо додавати функціонал інших месенджерів", - розповів під час пресконференції в.о. члена правління Укрзалізниці Олександр Перцовський.

Крім того, в месенджері можна дізнатися, куди саме їхати і якою є вартість квитка, а також чи є вільні місця за тим чи іншим напрямком. Для цього розробники перенесли у бот функціонал "Розклад руху", який до цього був лише у десктоп-версії.

"Особиста проблема, коли їдеш у Київ, на Центральний вокзал. Ніколи не знаєш, куди їхати, що говорити таксисту. Ось тут, якщо ти підписуєшся на певний потяг, купуєш квиток на нього через бот, або навіть не купив через бота, просто зробив запит по цьому потягу, ти в той момент, коли буде визначена платформа, мінімум за 15 хвилин дізнаєшся, на яку платформу твій потяг прибуватиме. Плюс, буде навіть підказка - це Центральний вокзал, чи Південний", - зазначив Перцовський.

Інформує перед прибуттям потягу

Розробники додали абсолютно нову функцію, яка буде повідомляти, на яку платформу прибуває поїзд за 15 хвилин до кінця подорожі. Але поки вона працюватиме лише на Центральному вокзалі Києва, через те що у інших вокзалах - різні інформаційні системи. 

До того ж, можна буде дізнатися про запізнення поїзду, і орієнтований час затримки. Це буде реалізовано через функціонал "Онлайн табло" який переносить інформацію з табло на вокзалі прямо у телефон. Поки що, це буде доступно лише для Центрального вокзалу Києва, і для поїздів класу Інтерсіті та Інтерсіті+.

Залишити відгук чи поскаржитись

Тепер надати зворотній зв'язок стане простіше. У чат-бот можна буде надіслати фотографії, якщо вас щось не влаштовує. У компанії обіцяють такі звернення направляти в Єдиний контакт центр. Зараз вибудовується система для реагування. 

Замовити їжу у потязі

Ще одним бонусом для користувачів стане можливість прямо під час поїздки з Viber чи Telegram замовити їжу. Функція повернення квитків буде також доступна у месенджерах.

Нагадаємо, Укрзалізниця отримала від Крюківського вагонобудівного заводу два нових вагони міжнародного класу габариту RIC. У вагонах такого типу є душові, умивальники в кожному купе, пеленальні столи, мультимедійна система та відеонагляд для безпеки.

Вийти в ефір
21.01