Останні новини

Київ "заробив" майже півмільйона на штрафах за порушення правил реклами: чим вирізнились рекламодавці

За 2020 рік київський бюджет поповнився на 480,8 тис. грн за рахунок сплачених рекламодавцями штрафів

За 2020 рік київський бюджет поповнився на 480,8 тис. грн за рахунок сплачених рекламодавцями штрафів. І це тільки ті, хто сплатив добровільно. Серед недобросовісної реклами зустрічались такі, що не вказували дату кінця акції або банер висів вже після її закінчення, рекламували алкоголь чи навіть мали ознаки дискримінації.

Про це повідомляє Kyiv Live з посиланням на Головне управління Держпродспоживслужби в Києві. 

"За результатами розгляду справ про накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу у столиці, ініційованих Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві, за 2020 рік винесено 304 рішення на загальну суму 735,2 тис. грн. Відповідно до 220 прийнятих рішень у минулому році порушники законодавства про рекламу добровільно сплатили 480,8 тис. грн штрафних санкцій", - повідомили у службі.

реклама 2.jpg

Загалом у столиці за 2020 рік дослідили 1466 рекламоносіїв:

  • у сфері зовнішньої реклами – 490;
  • у сфері внутрішньої реклами – 653;
  • на радіо – 86;
  • в друкованих ЗМІ – 72;
  • на транспорті – 95.

реклама 3.jpg

Виявлено 329 порушень, серед них:

  • у сфері зовнішньої реклами – 48;
  • у сфері внутрішньої реклами – 247;
  • на телебаченні та радіо – 14;
  • на транспорті – 17.

За 2020 рік Головним управлінням прийнято 10 рішень про визнання реклами недобросовісною та 11 рішень про зупинення розповсюдження реклами. Крім того, на території Києва виявлено три випадки розповсюдження реклами, що містить ознаки дискримінації.

реклама.jpg

"У рамках контролю за дотриманням законодавства про рекламу на території міста Києва Головне управління Держпродспоживслужби в Києві постійно проводить моніторинг інформації рекламного характеру", - додали в організації.

Нагадаємо, 10 грудня у Києві на Замковій горі помітили металевий моноліт невідомого походження. Новина швидко стала вірусною та розлетілась по мережі. Та врешті, прибульці тут ні до чого: загадковий обеліск виявився рекламною кампанією інтернет-магазину АЛЛО.

Вийти в ефір
27.01