Останні новини

Ліжок вистачає, а хворий сам відмовився: у МОЗ прокоментували скандальний діалог оператора "швидкої" та лікаря

Нещодавній скандал з лікарем та диспетчером, які відмовилися госпіталізувати пацієнта з двосторонньою пневмонією, отримав фідбек МОЗ. У міністерстві кажуть, що диспетчерка неправильно проконсультувала лікаря щодо госпіталізації, та бригада потім до пацієнта виїхала.

Про це заступниця глав МОЗ Ірина Микичак заявила на брифінгу.

ІРИНА МИКИЧАК

Фото МОЗ

За її словами, міністр Степанов особисто спілкувався з лікарем, який дзвонив у диспетчерську. У МОЗ встановили, що диспетчерка неправильно пояснила сімейному лікарю алгоритм госпіталізації пацієнта. На той момент 93-річний чоловік хворів уже десять днів.

Микичак уточнила, що після розмови сімейного лікаря з диспетчеркою, бригада таки виїхала до пацієнта та оглянула його. Чоловік, за даними МОЗ, відмовився від госпіталізації, крім того, декларації з сімейним лікарем не підписував.

Згодом його госпіталізували до обласної лікарні та провели ПЛР-тест на COVID-19. Тест виявився негативним.

За даними заступниці голови МОЗ, в Київській області загалом доступно 825 ліжок для пацієнтів з коронавірусом. Станом на 3 вересня в лікарнях перебувало 225 хворих та 90 пацієнтів з підозрою на інфекцію. Тобто завантаженість лікарень в Київській області лише 38%.

Нагадаємо, шокуючий діалог між сімейним лікарем та оператором швидкої допомоги у Київській області опублікували у одному з Telegram-каналів. У розмові сімейний лікар телефонує на "швидку" й просить госпіталізувати пацієнта із двостороннім запаленням легенів. Натомість, отримує відповідь, що у лікувальних закладах області немає жодного вільного місця для хворого з такими підозрами.

Вийти в ефір