Пальчики не облизувати: через коронавірус KFC відмовилась від свого слогану
В умовах пандемії формулювання "пальчики оближеш" є недоречним
KFC тимчасово відмовляється від використання слогану “Смачно так, що пальчики оближеш” через поширення COVID-19..
Про це повідомляє офіційний сайт компанії.
Слоган “Смачно так, що пальчики оближеш” компанія використовувала останні 64 роки. Проте керівництво мережі вирішило, що під час всесвітньої пандемії коронавірусу він не доречний.
У компанії запевняють, що відмова від такого формулювкання ніяким чином не вплине на смак і якість страв.
«Ми опинилися в унікальній ситуації - ми маємо культовий слоган, який не зовсім вписується в сучасне середовище. Хоч ми і призупиняємо використання словослполучення "пальчики оближеш", будьте впевнені, сама їжа не зміниться ні на один шматочок ", - сказала Кетрін Тан-Гілзпі, головний директор з маркетингу в KFC.
Нагадаємо, Nestle почала виробляти рослинні замінники морепродуктів. Найпершим на ринок вийде "тунець".