Останні новини

Скарга на хамство в магазині в один клік: для покупців запустили чат-бот

Він працює в месенджері Telegram.

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів запустила чат-бот, в якому можна поскаржитись онлайн. Поки сервіс працює в тестовому режимі.

Про це повідомляє Kyiv Live з посиланням на Держпродспоживслужбу.

Читайте також: Кіберполіція відкрила електронну скриньку для скарг щодо "груп смерті"

“Сподіваюся, українці будуть активно користуватися цим інструментом для захисту своїх прав. Адже тепер не потрібно надсилати листи або втрачати час у чергах на прийом", - заявила голова служби Владислава Магалецька.

Чат-бот є одним із компонентів системи Е-споживач. Скористатися ним можна у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot

Для того, щоб залишити звернення, потрібно вказати дані заявника, обрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція) та викласти суть питання. Після цього, залежно від суті звернення, необхідно відповісти на додаткові питання. Також до заяви можна додавати фото або документи.

Після тестування першої версії можливе вдосконалення функціоналу чат-боту.

"Ми хочемо, щоб цей інструмент був зручним для користувачів, тому аналізуватимемо, наскільки активним та ефективним буде його використання", – сказав заступник Голови Держпродспоживслужби Анатолій Вовнюк.

Нагадаємо:

  • Тепер для купівлі квитка на поїзд не треба шукати сайти - можна один раз підписатися на чат-бота в Viber чи Telegram і користуватися всіма благами інтернету. Компанія-перевізник Укрзалізниця запустила таку послугу 12 січня.

Більше оперативних новин шукайте в Telegram Kyiv Live. А от бекстейдж та життя каналу без прикрас можна побачити в Instagram. Прямі трансляції та цікаві гості вже чекають на вас у Facebook. P.S. Tik Tok в нас також є!




Вийти в ефір
11.04