Останні новини

Стабільний графік руху: автоексперт назвав умови, за яких кияни пересядуть на громадський транспорт з власних авто

22 вересня у столиці провели акцію "День без автомобіля". Проте, дороги лише сильніше "запалали червоним". 

У прямому ефірі Kyiv Live автоексперт Владислав Матяш розповів, чому кияни вічно стоять у заторах та як заохотити водіїв кататися на маршрутках

"Будувати дуже широкі проспекти - це не вирішення проблеми. Потрібно робити так, щоби було заохочення для водіїв пересідати на громадський транспорт, велосипеди, електроскутери і тоді це буде працювати", - впевнений автоексперт.

Матяш також озвучив умови, за яких водії покинуть своїх "ластівок" бодай на днину та сядуть у жовті "Богдани":

"По-перше, це наявність вільного місця у години пік, по-друге - більш-менш чіткий графік руху. Тобто я, виходячи з дому, розраховую, що доїду до пункту призначення за півгодини чи 40 хвилин. Адже коли ти виходиш, а транспору взагалі немає чи маршрутка переповнена, то, звісно, на другий чи третій раз тобі це набридне, ти, якщо маєш автомобіль, або скористаєшся ним або викличеш таксі".

На думку Матяша, акція "без автомобіля" не вдалася.

"Від ранку на правому березі дуже щільні затори. Сьогодні навіть більше, ніж учора, і вони тривають і досі".

Резюмує свої поради автоексперт так:

"Зараз карантинні обмеження, правильно це зроблено чи ні, не буду судити, але коли ти бачиш, що приїжджає напівпорожній тролейбус чи автобус і такий же від'їжджає, а потім - переповнена маршрутка, то такі карантинні обмеження не працюють. Тобто повинен бути графік руху та наявність вільних місць".

Можуть також бути просвітницькі програми, які б інформували киян про нові маршрути чи користування новим е-квитком.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/_yq1cRCe3cg" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Нагадаємо, у столиці розпочався продаж єдиного електронного квитка SmartTicket для поїздів далекого сполучення та міського транспорту. Мета проекту - об'єднати весь транспорт в країні: від метро до літаків.

Вийти в ефір