Останні новини

"Збанкротувати або зупинитися": у Києві через локдаун можуть зникнути маршрутки

В Асоціації перевізників Києва кажуть, що вже на цьому тижні можуть зупинити свою роботу.

У перший день жорсткого локдауну в Києві громадський транспорт здивував своєю "недоторканістю": порожні вагони метро, тролейбуси та маршрутки. Проте, така ситуація абсолютно не влаштовує приватних перевізників, які мають витрачатися на пальне, не маючи прибутку від пасажирів. У столичній Асоціації перевізників заговорили, що готові вдатися до радикальних мір.

Про це повідомляє Kyiv Live з посиланням на видання Сьогодні.

photo_2021-04-05_09-57-35.jpg


Голова Асоціації перевізників Києва і Київської області Ігор Мойсеєнко у коментарі виданню розповів, що правоохоронці перевіряють наявність перепусток на великих вузлах та розв'язках. І хоч штрафів за перевезення пасажирів без перепусток не передбачено, водії не ризикують. За його словами, більшість пасажирів маршруток спецперепусток взагалі немає, оскільки не встигли отримати на столичних підприємствах.

"Транспорт у Києві їздить порожній. І комунальний, і наш. У салонах майже немає людей. Деякі водії їдуть у парк. Я думаю, що нам на цьому тижні доведеться зупинити свою роботу. Ми фактично возимо повітря – немає ні виторгу, ні пасажиропотоку. А пальне нам вже відмовилися видавати без передоплати. Тому, думаю, ми зупинимося. Тут два варіанти: витратити все пальне і збанкрутувати або ж зупинитися і зберегти наявні ресурси до закінчення локдауну. Поки ми ще не вирішили", – зазначає Ігор Мойсеєнко.

В Асоціації перевізників зазначають, що багато водіїв самі хочуть припинити працювати і перечекати ці складні тижні. Більшість з них можуть собі це дозволити, а дефіцит кадрів дозволяє бути впевненими у тому, що знайти роботу після карантину буде не важко.

"Тепер саме стартує сезон весняних робіт. І багато водіїв вирішують звільнитися і посадити картоплю. В останні 2-3 роки хороші водії – великий дефіцит. Шофери розуміють, що вони відпочинуть кілька місяців і потім знову повернуться. Звичайно ж, їх приймуть назад на роботу, так би мовити, відірвуть з руками і ногами, оскільки дефіцит водіїв просто величезний", – каже Мойсеєнко.

Водночас у спілці зазначають, що відсутність спецперепусток у міжміських маршрутках ставить у нерівні умови перевізників. 

"Так, ситуація має вигляд абсурду, тому що в приміських маршрутках спецперепустки не потрібні. Тобто пасажири з Броварів, Ірпеня, Бучі або Гостомеля спокійно приїжджають до Києва. Так само люди і їдуть з міста. У приміських маршрутках спеціальні перепустки не потрібні", – каже голова Асоціації перевізників Києва і Київської області.

Нагадаємо:

  • Зранку 5 квітня, у перший день абсолютного локдауну, коли метро і наземний транспорт возить за перепустками, таксисти "заломили" ціни вчетверо. З самого ранку кияни, які намагались дістатись на роботу або у справах із "драйвером", поділились в мережі скрінами із чотиризначними сумами за таксі.

Більше оперативних новин шукайте в Telegram Новини Live. А от бекстейдж та життя каналу без прикрас можна побачити в Instagram. Прямі трансляції та цікаві гості вже чекають на вас у Facebook. P.S. Tik Tok в нас також є!

Вийти в ефір
11.04